onsdag den 26. september 2012

Little Valentine Shawl

Så er jeg langt om længe blevet færdig med mit sjal



 
 
 


Fakta:
Mønster: Little Valentine Tuch/Shawl af Sylvie Beez
                Fundet som gratis mønster på Ravelry
Garn: Jawoll Magic, 75 % superwash uld og 25 % nylon
Str.: Fra spids til spids måler det 149 cm, fra nakke og ned måler det 70 cm
Garnforbrug: 139 g
Bemærkninger: Der er 2 størrelser på diagrammet
Et stort på 162 pinde og et lille på 130 pinde.
Garnmængde i opskriften er udregnet efter det lille diagram.
Jeg har lavet det store og havde derfor ikke garn nok.
 
Jeg ved ikke hvad det skal bruges til så nu ender det i gavekassen
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Cirkuselefant

Den store af mine piger har en kollega som lige er gået på barsel. Min datter ville gerne give en gave. Hun har selv fundet garn og opskri...