mandag den 2. april 2012

Siden sidst

Hold da op hvor er det længe siden jeg har været her.

Det har været en travl periode. Fodboldsæson kører nu i højeste gear. Jeg har sagt farvel til mit job. Desværre for det var ikke mit ønske. Virksomheden jeg var i er lukket. Og jeg er arbejdsløs nu.

Jeg har været kreativ, men mangler montering af flere forskellige småting. Jeg gider godt lave noget, men gider ikke rigtigt gøre det færdigt. (Forklaringen ligger nok i udfordringen omkring min jobsituation)

Pigerne har påskeferie. Det skal nydes. Jeg håber så monteringsånden kommer over mig, så jeg kan vise lidt færdigt frem.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Cirkuselefant

Den store af mine piger har en kollega som lige er gået på barsel. Min datter ville gerne give en gave. Hun har selv fundet garn og opskri...